Usługi remontowe są i zawsze będą pożądane na rynku. Każdej osobie zależy, by wykonane prace w domu lub mieszkaniu charakteryzowała najwyższa jakość. Jest to miejsce, gdzie codziennie funkcjonuje i na pewno nie chce wykonywać prac remontowych raz do roku.
Przeczytaj mój artykuł, aby dowiedzieć się, jak profesjonalnie zaprojektować ofertę usług remontowych, by przyciągnąć nowych klientów.
Profesjonalna oferta usług remontowych krok po kroku
Chcesz wiedzieć, jak napisać ofertę dla firmy wykonującej usługi remontowe? Informuję, jak zrobić to krok po kroku:
Kto?
Dokładnie przedstaw swoją firmę. Krótki rys historyczny, w którym określisz swoje wykształcenie, doświadczenie lub największe prace, które wykonujesz nie zaszkodzą, a jedynie mogą zainteresować i pomóc.
Co?
Poinformuj odbiorcę, jakiego rodzaju prace wykonujesz. Opisz dokładną ofertę prac remontowych, które jesteś w stanie wykonać. Daj znać, czy wykonujesz usługi jedynie wewnątrz budynku, czy również na zewnątrz. Im więcej szczegółów umieścisz w tym punkcie oferty, tym więcej osób się do Ciebie zgłosi. To bardzo ważne, by odbiorca znalazł informacje na temat prac, na których mu zależy.
Czym?
Warto poinformować, z jakiego sprzętu korzystasz, a także jakich preparatów i produktów używasz. Wiele osób opiera na tym wybór firmy, z której usług chce skorzystać.
Gdzie?
Poinformuj odbiorcę, gdzie pracujesz – jedynie na terenie swojego miasta i okolic, na terenie powiatu, województwa, czy może w całej Polsce? Taka informacja jest podstawą i od razu zawęża pole poszukiwań potencjalnego klienta.
Dla kogo?
Poinformuj, do kogo skierowana jest Twoja oferta. Współpracujesz wyłącznie z osobami prywatnymi, remontując domy i mieszkania, czy też wykonujesz prace w biurach, firmach, przedsiębiorstwach handlowo-usługowych? To istotne dane, które są przydatne na starcie dla wszystkich potencjalnych klientów.
Kiedy?
Warto podać przybliżone wolne terminy, które pomogą określić, kiedy można spodziewać się potencjalnej współpracy. Jeżeli starasz się zaczynać pracę od zaraz – napisz o tym. Jeśli Twoje usługi są bardzo pożądane i rezerwowane z wyprzedzeniem – poinformuj o ewentualnych kolejkach.
Cena?
Cennik to podstawa dla każdego klienta. Określ na jakiej podstawie chcesz się rozliczać z klientem, czy pobierasz zaliczki, czy rozliczasz się od metra kwadratowego wykonanej pracy, czy też w zależności od rodzaju wykonanej pracy określasz cenę? Opisz widełki cenowe, w których zmieszczą się prace wykonane u potencjalnego klienta.
Opinie klientów
Jeżeli posiadasz prawdziwe opinie od klientów, możesz je przedstawić w swojej ofercie. Czasami kilka słów płynących prosto z serca od osoby, z którą współpracowałeś są lepsze niż wszelkie wykonane przez Ciebie opisy. Niejednokrotnie to one decydują o wyborze określonego fachowca.
Dane kontaktowe
Nie zapomnij umieścić w ofercie danych kontaktowych. Zapisz tam adres firmy, telefon, który faktycznie odbierasz, adres e-mail, z którego korzystasz oraz stronę internetową, jeśli taką posiadasz. Staraj się odbierać telefony i maile oraz oddzwaniać do klientów. Kontakt jest bardzo ważny.
Projekt idealnej oferty usług remontowych
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy potrafi samodzielnie napisać ofertę, która będzie przyjazna dla odbiorcy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z firmą, która napisze ofertę dla Ciebie.
Jeżeli jednak chcesz spróbować swoich sił w tym zakresie, skorzystaj z moich podpowiedzi, a stworzysz świetną ofertę, która zainteresuje klientów.